יום ראשון, 1 באפריל 2012

הפוסט הראשון שלי

אין דבר קל למשעממת לבחור כותרת משעממת וצפויה עבור הפוסט הראשון בבלוג החדש שלה. אני כמובן יצרתי את הבלוג הזה בתור תרגיל בקורס לבניית אתרים. יש לי אומנם הרבה דברים לומר אבל רוב מוחץ של המין האנושי פשוט ישתעממו מדבריי. לכן אני קוראת לעצמי "המוזרה והמשעממת". הרבה דברים שאני כותבת מתקבלים לא טוב. אנשים בדרך כלל לא מסכימים איתי כמעט בכל דבר. בנוסף לזה, אין לי גם הרבה ערך לתת לאנשים. אני לא חושבת שאני יכולה ללמד אנשים דברים חדשים או לתת להם מידע מועיל או מידע שיעניין אותם. אני בדרך כלל זו שזקוקה לעזרה. אני אחת שזקוקה לעזרה ולא אחת שיכולה לעזור. אני די חסרת תועלת. לכן יכול להיות שבלוגים ואתרים זה לא בשבילי.